Upravit stránku

Anna Julie Slováčková, zpěvačka, herečka, moderátorka

Kamila Vodochodská, módní stylistka

Kamila Vodochodská

Je slow fashion terapeutka, návrhářka osobních kolekcí a bojovnice za smysluplnější nákupy a zdravější planetu, dvojnásobná maminka a podporovatelka všech dobrých myšlenek a projektů. Milovnice všeho dobrého a voňavého, ticha a šelestu stromů, ale i hudby, hrdá nositelka vysoké elegance, stejně jako mikiny a tenisek. Smích a zdravé vztahy ji léčí, stejně jako křehké kremrole a jarně podzimní sluníčko. Téměř 18 let působí v oblasti módního průmyslu. Vystudovala obor textilní technologie a návrhářství na TUL a také žila a pracovala v USA a Francii.

 „Kvalita šatníku souvisí s přístupem k nám samotným, k našemu času, vynaložené energii a penězům. A je i ukázkou toho, jak si vážíme nejen okolního světa, ale hlavně sami sebe. Móda je víc, než trendy a pozlátko přehlídkových mol. Správný šatník nám šetří čas a posiluje sebevědomí, stejně jako špatný brzdí náš rozvoj a staví zbytečné překážky v osobním růstu.“

Pořádá workshopy a transformační pobyty na téma „efektivní a smysluplný šatník“, pěstuje módní inteligenci a vzdělává v oblasti finanční negramotnosti v souvislosti s módou. Externě pak pomáhá firmám nejen z módního průmyslu jako managerka udržitelnosti a stratég inovací produktů.
Její působení je velmi komplexní, tím je její přístup v tomto oboru jedinečný. Vším, co dělá, se snaží o změnu v myšlení a v přístupu k módě a skrze ni možná i ostatních oblastí životního přístupu.

Kamila bude pečovat o naše semifinalistky a následně o Vuchlady z hlediska stylingu módy. Ukáže, jak se ve vlastním těle a se správným šatníkem docílit větší pohody a spokojenosti.

PhDr. Ing. Jana Sladká Ševčíková, zakladatelka a ředitelka Centra Anabell, z. ú.

Inspektorka kvality sociálních služeb, Manažerka kvality v rámci procesu Reformy psychiatrické péče v ČR a Lektorka, koučka a supervizorka pro oblast pomáhajících profesí.

Proč já a Anabell? .... Právě osobní zkušenost s bulimií před mnoha lety mě přivedla k myšlence založit v ČR neziskovou organizaci, která se bude moci věnovat jak poradenským a terapeutickým aktivitám, tak prevenci a osvětě na poli tématu poruch příjmu potravy (mentální anorexie, mentální bulimie, záchvatovité přejídání aj.). Když jsem se po všech svých osobních obtížích, které samy o sobě trvaly téměř 12 let, dostala z nejhoršího, rozhodla jsem udělat něco konkrétního, aby se další lidé v podobných situacích měli kam obrátit pro radu a pomoc, nebáli se a nestyděli si o ni říct.

Finanční prostředky, kterými nás společnost VUCH podpoří, plánujeme využít na poskytování nutričního poradenství našim klientům. Lze si jej představit jako opakovaný kontakt mezi klientem a nutriční poradkyní, který slouží ke zmapování stravovacích zvyklostí klienta, diskuzi o tom, proč klient tu či onu potravinu z jídla vyjímá, reflexi na to, čím je takové vybírání potravin pro klienta rizikové z pohledu absence některých životně důležitých živin a nakonec k postupným krokům naučit se zpět jíst všechno v dostatečně potřebných a zdraví prospěšných mírách.

Kamila Vodochodská

Saša Šeflová, reportérka Super.cz

Saša Šeflová

Vystudovala žurnalistiku na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Skoro 30 let pracuje v oblasti médií, posledních 10 let se věnuje šoubyznysu na serveru Super.cz.

„Svět médií a v posledních letech také sociálních sítích diktuje určité trendy krásy, které nemohou být pro mladé dívky dosažitelné. Skoro nikdo tak, jako na fotkách v módních magazínech anebo na Instagramu opravdu nevypadá. Photoshopem a filtry ze sebe sice uděláte krásku vesmírnou, ale realita je jinde a pak se nepoznáte ani sama v zrcadle. A to je potřeba si uvědomit. V pořádku nejsou vyhublé modelky, ale ani nové influencerské hvězdy, které se chlubí značnou nadváhou.  Být přirozená, svá a hlavně zdravá, to je nejdůležitější!“

Martin Kůs, spoluzakladatel Vuch

Spoluzakladatel značky Vuch je vystudovaný architekt. Ve světě architektury, designu a módy se pohybuje již téměř deset let.

Martin se společně s Ondřejem Hyršem podílel na vybudování celé značky Vuch. Stál také u vzniku prvních kolekcí a celého vizuálního směru značky. U této pozice zůstává dodnes, i když dnes za celým procesem a vývojem firmy již stojí stabilní tým skvělých lidí. Rád se zaměřuje na různé novinky, inovace a hledání nových cest.

„Ve Vuch jsme již ušli dlouhou cestu, a to nám dává možnost se zaměřovat i na různá sociální témata, jako je právě podpora zdravého sebevědomí žen. Jsem rád, že letos se uskuteční již 3. ročník Vuchlady, ze kterých vždy vzešly krásné spolupráce a celou soutěž jsme si všichni užili. Každý rok se snažíme Vuchlady posunout vždy o kousek dále a tak se na letošní ročník obzvlášť těším, myslím že bude stát zato!.“

Martin Kus
Nahoru

Tento web využívá cookies

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zobrazit podrobnosti